Hiába tűnik úgy időnként, hogy a krúzerpiac leáldozott, a gyártók mindig rádöbbennek, hogy korosztálytól függetlenül mindig akad egy stabil réteg, akinek bejön a szélesterpesz rakenroll. A BMW nemrég rukkolt elő az R18-cal, a Honda is élesztgeti a maga szegmensét, a Harleynál meg ugye alapállapot, hogy a motoros talpát hűti a menetszél. Úgy tűnik, hogy a Royal Enfield is rákívánt a stílsura és bedob egy jó kis oldschool, bobberes formát a közösbe.
A Royal Enfield nagy gonddal babusgatja a 650-es szériáját. Egyfajta presztizsprojekt ez számukra és nem győzik hangsúlyozni az Interceptor és a Continental GT kapcsán, hogy micsoda szigorú brit felügyelet alatt készülnek. Hiába, ezekkel európai szívek húrjait kívánják pengetni. Az alábbi videón látható krúzer ugyanazt a 650 köbcentis, soros kéthengeres blokkot használja, így várható, hogy szintén európai piacra szánják.
A blokk első ránézésre változatlannak tűnik a Continental/Interceptor 650-ben lévőhöz képest. Azaz 648 köbcentiből várhatóan 48 ló és 52 Nm szalad ki. A fenti videó feliratozása szerint 120-130-as tempónál filmezték a motorokat, de ez nem tűnik reálisnak. A bobber változat jó szokás szerint Bosch ABS-szel és ByBre fékekkel érkezhet.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »