A 2021-es V85-tel együtt mutatta be a Moto Guzzi a megújult, régimódi motorjait, a V7 után a V9-eket, amelyek két kivitelben lesznek elérhetőek. A stílus persze olaszosan kellemes maradt a szemnek, néhány apró változással mégis modernizálták az árut.
A blokkot a V85 retró hangulatú túraendurótól örökölte meg. Természetesen hosszában épített V2, mégiscsak Guzziról van szó. Ezzel a legnagyobb teljesítménye 65 lóerőre, a maximális forgatónyomatéka pedig 73 newtonméterre nőtt. Ez mintegy 10 lóerő és 11 Nm növekedést jelent.
Az alapkivitel kapta a Roamer nevet. Ahhoz képest a Bobber felszereltség másik nyerget, alumínium oldalelemeket, másik első sárvédőt, full LED-es világítást kap nappali menetfénnyel, amely egy kitárt szárnyú sast jelenít meg. Mindkét kivitel gumiágyazású lábtartókkal érkezik, amiknek a célja, hogy a vibráció egy részét elnyeljék.

Cimkék:
A készülő kínai túraenduró, a CFMoto MT800 még európai szemmel is megfelel a modern trendeknek. Eltanulták a szakmát na.
Elolvasom »Január 18-án a hajnali órákban teljesen leégett a híres osztrák Motorkerékpár Múzeum. Az ott kiállított veterán különlegességekkel együtt.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »