Dobálóznak itt a gyártók a kétszáz lovas nakedekkel, meg a százötven/százhatvan/százhetven lóerős túramotorokkal és operett túraendurókkal. De mi kell valójában a motorosnak, ha nem az érdekli, hogy Bugyi és Kiskunlacháza között 190-nel vagy 185-tel tudja-e bevenni azt a bizonyos kanyart, hanem a világ szép helyeire akar eljutni a lehető legmókásabb módon? Úgynevezett rendes motor. Na a Yamaha Tracer 7 GT pont ilyennek tűnik!
Az Euro5 bevezetésével a név nagyot változott, a blokk pedig csak egy egészen picit. Már amennyiben a hengerűrtartalom megnövekedését és a szigorodó környezetvédelmi normáknak való megfelelési képesség elérését apró módosításnak tekinthetjük. A 689 köbcentis, sorkettes CP2 blokk az igazán egészséges 72 lóerőre lett belőve. Tudom, tudom, lesz aki szerint ez kevés. Mert a hegyek között. Mert utassal. Mert csomaggal. Dehogy kevés…
A tank 17 literes, ami ha megörökölte az előd fogyasztási kedvét, akkor 300 kilométer körüli hatótávot biztosít. Mármint ha nem finomkodsz a gázzal. Az első villa 41-es cartridge, a hátsó rugó teljesen állítható. De az igazi jó dolog, hogy megkapja az eddig feláras szélesebb és nagyobb túraplexit, valamint egy eddigieknél komfortosabb túraülést. Pedig a korábbira sem hallottunk sok panaszt. GT változat lévén jár hozzá a 20 literes doboz is. Ez bizony ezzel készen is van. Egy bukócső és mehet a jöhet! Kell? Ú, de mennyire, hogy kell!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »