Szerintem bátran kijelenthetjük, hogy a BMW idei legnagyobb dobása az R18 volt, amivel rendesen visszacsapódott a gyártó a cruiserek világába. Mackó testvérünk is oda volt érte, amikor teszten járt nálunk a motor. És a hangja? Hát az valami fenomenális! Nem csoda, ha érkeznek még hozzá különféle kivitelek. A Classicról már ejtettünk szót, amit túraplexivel és táskákkal szerelnek. De ha visszaemlékszünk, akkor még az idei megjelenés előtt láttunk egy kémfotót egy fejidomos, túrázós változatról. Na, az is jön, az lesz az úgynevezett Transcontinental.
Mármint várhatóan úgy fogják hívni, hogy R18 Transcontinental. Ezt ugyanis a BMW még nem erősítette meg. Azonban a nevet levédették és ha van olyan változat, amire ráillik, na akkor ez lesz az! Nem csak az elérhető kiegészítőkből szereltik fel és aztán viszont látás. Erre bizony rendesen ráfekszenek a bajorok!
Nézd csak meg rendesen! Rögtön fel fog tűnni, hogy a villaszög sokkal meredekebb a Transcontinental esetében, mint az alap R18-nál. Azután észre fogod venni, hogy meseszép küllős felnik helyett is másikat kap. A kormány magasabbra kerül, az ülés rendes kétszemélyes. Nem csak táskák, hanem túradobozok kerülnek rá, ami magával hozza, hogy a halfarok stílusú kipufogót is cserélik. A tank pedig egyértelműen nagyobb lesz. Egy szóval igazi nagytúrázót faragnak belőle. A bemutatkozásra már csak a következő évben számítunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »