Nemrégiben a Harley-Davidson egy új vízhűtéses blokkot fejlesztett. Pontosabban kettőt. A kisebbik Revolution X erőforrást az időközben sajnos elkaszáltnak tekinthető Bronx projekt kapta volna. A nagyobbik, 1250-es “Max” pedig az, ami a Pan-Americába is bekerül. Ám tudjuk, egy blokkot egy motorhoz használni nem költséghatékony dolog. A HD főhadiszálláson eleve nem is így gondolkodtak. Még akkor is, amikor új utakat hirdettek – csak, hogy aztán később a vezetőváltás után visszaforduljanak a hűséges vásárlók felé – belengettek egy hagyományosabb kivitelt. Ez volt a Custom.
A Custom várhatóan a Sportster családhoz fog tartozni, de az új blokk és a különleges kivitel miatt mégiscsak egészen önálló modell lesz. A Harley egyelőre csupán annyit jelentett be, hogy készül, terveik szerint 2021-ben be is mutatják. Azaz a modell várhatóan 2022-ben válik elérhetővé a vásárlók számára.
A forma üt mint a decis pálinka. A scrambleresen felhúzott kipufogókkal, a tömzsi kerekekkel, a hangvillára emlékeztető lengőkarral és rövid, mokány megjelenésével kicsit olyan, mintha valaki tovább faragott volna egy Fat Bobot. Nagy kérdés, hogy mennyire akarnak erős motort letenni az asztalra. Az erőforrásban benne van a potenciál, a fordított első villák biztatóak, ugyanakkor a hagyományos acélcsőváz és az egytárcsás első fék nem biztos, hogy elegendőek lesznek ahhoz, hogy a Harley lóerőhegyeket szabadítson a vásárlóira.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »