Az alábbi kis videók a Suzuki GP csapatának életébe engednek bepillantást. A kétkerekű utazó cirkusz mellékszereplőinek élete nem habostorta, mindenkinek több feladata van, a szakmai profizmus mellett pedig sokoldalúságra és találékonyságra is szükségük van. A fejlett országok munkamoráljának itt helye nincs: ha kell egy éjszaka alatt újjáépítenek egy összetört motort a mérnökök, technikusok. A csütörtöki és pénteki kipakolás, boksz összeszerelés, a motorbeállítás, a verseny után pedig a csapat apraja-nagyja szétszedi a berendezést, felpakolják a kamionjára, vagy előkészíti a légi szállításra. Mi ez, ha nem a profizmus csúcsa?
A garázs feltehetőleg egy edzés közben:
Verseny után a pakolás:
Cimkék:
A kép régi, így talán ez lehetett az első komoly fegyverrel felszerelt motorkerékpár.
Elolvasom »A BMW kísérleti reklámja egy újabb érdekes példája a németek mérnöki szemléletének: az emberi test is csak egy gép.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »