Nemrégiben született egy emlékezetes Kawasaki Z H2 tesztünk. Azt ide kattintva éred el. Dodo barátunk már akkor megfogalmazta, hogy jó motor, jó motor, de a futóműről azért nem tudott ódákat zengeni. Pláne magyaros minőségű közúton. Na Zolikám! Ezt próbáld ki! 😀 Megérkezett ugyanis a Kawasaki válasza az SE változat formájában.
A Z H2 SE ugyanis kettő rendkívül jelentős változással gördül le a szalagról. Amiből az első rögtön az, hogy megkapja a félaktív Skyhook futóművet. Lényegében ugyan azt, mint ami mondjuk a nagy Versyshez is megvehető, csak dedikáltan a Z-hez állítva. Ez jelentősen hozzájárulhat ahhoz, hogy közúton könnyebben kihasználja a motoros a rendelkezésre álló lóerőhegyeket. Vagy legalább a töredékét. Nincs többé hátsó kerék elpattogás! Ugye?
A másik rendkívül fontos változás a fékeket érinti. Noha a tesztünkre visszakanyarodva, Dodo barátunk azokkal igen elégedett volt, idézem “sportmotorosan harap.” De a Brembo Monoblock nyergeket az igazán felsőpolcos Stylemára cserélték és a Nissin főfékhengert is a branden belüli darabra váltották.
Ezekhez mérten már csak visszafogottan izgalmas változásokat vonultat fel a Z H2 SE kivitele. A LED-es fényszóró valamelyest módosult, valamint új TFT kijelzőt kapott okostelefonos kapcsolattal.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »