Hát megérkezett! Hosszú várakozás után az Aprilia végre és persze valahára bemutatta a 2021-es RS 660-at. Részletek, ár, minden. A magyarországi vételárát egyelőre nem tudjuk pontosan megmondani, de az már egészen biztosan, hogy az öreg kontinensen 11.050.- eurót kérnek érte. Ha ezt átszámoljuk, akkor jelen írás pillanatában ez mintegy 3.965.000.- jó magyar forintot jelent.
Na lássuk mi is jár ezért a hozzávetőlegesen négy milliós vételárért! Először is ott van a 659 köbcentis sorkettes blokk, amely most már kiderült, mintegy 100 lóerőnyi legnagyobb teljesítményt ad le 10.500-as fordulatszámon. Ehhez társul 67 newtonméter forgatónyomaték 8.500-nál és mindössze 169 kilogrammos tömeg. Na persze szárazon.
Az erőt az úgynevezett Aprilia Performance Ride Control (APRC) irányítja, amely össze van kötve az egyébként RSV4-ben is dolgozó hattengelyű dőlésszög-érzékelővel. A menetvezérlő programokon túl kipörgésgátló, wheelie control, gyorsváltó, tempomat is van. A tükröket és a rendszámtáblatartót könnyen eltávolíthatóra tervezték. Az első villákat a KYB szállítja, a féket a Brembo. Az Aprilia RS 660 2021-ben három színben lesz elérhető: a képeken is látható aranysárgában, illetve Stendhal előtt kalapot emelve vörös és fekete változat érkezik belőle.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »