A Royal Enfield Himalayan 2016-ban debütált és a maga nemében – már csak túraenduróságából is fakadóan – sikermodellé vált. A vásárlók visszajelzései és a szigorodó környezetvédelmi normák tükrében azonban eljött az ideje, hogy valamelyest frissítsenek a modellen.
Na igen, az a bizonyos Euro5, annak meg kell felelni. A 411 köbcentiméteres hengerűrtartalmú, 25 lóerős blokkon fejleszteni kellett, hogy az európai értékesítés is zavartalanul folytatódhasson.
Az igazán komoly változást azonban máshol kell keresni. A mindössze 185 kilogramm tömegű túraenduróval szemben komoly kritika volt, hogy a hasmagassága, a kialakítása miatt szívesen vitték volna tulajdonosaik úttalan utakra. Ennek viszont nem kedvezett az ABS, amely ezentúl kikapcsolhatóvá válik. Ezen felül lecserélik az oldaltámaszt is, amelynek köszönhetően a korábbinál stabilabban lehet majd letenni a Himalayant. Végül pedig új, klasszikus, kéttónusú színsémák válnak elérhetővé hozzá.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »