Talán attól a ténytől szorul legjobban ökölbe az ember talpa, hogy a kínai illetőségű Motrac a dizájntervét szabadalmaztatta. A 900 köbcentis V2-es erőforrás köré épített motor le sem tagadhatná, honnan örökölte a formáit. Aki nem látja benne a Ducati Diavelt, az vak. A tankot már önmagában érdemes megnézni! Kontrolvékontrolcé. Akárcsak a rövid far, a jelzésértékű utasülésével együtt. A motor mindkét oldalán találni légbeömlőket, de ez vélhetően csak és kizárólag dizájnfunkciót lát el.
Hivatalos adatok egyelőre nem érkeztek a 900 köbcentis, V2-es blokkról, de több mint valószínű, hogy a Gaojin háza tájáról származó folyadékhűtéses egységről van szó. Ezesetben a Motrac powercruiserében inkább csak megjelenésében lesz ott az a bizonyos póver. Ugyanis ezesetben mintegy 60 lóerőről beszélünk.
Az első villák fordítottak, a fékek radiálisan rögzítettek. A hátsó rugóstagok helyzete távolról sem tűnik ideálisnak. Egy igazán jó dolog mégiscsak lesz ebben az illúziómotorban: Európába várhatóan nem hoznak belőle egy darabot sem. A Motrac ugyanis hagyományosan az ázsiai és latin-amerikai piacon van jelen.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »