Noha a koronavírus járvány megjelenése óta számos helyen könnyítettek a korlátozó intézkedéseken – közöttük Olaszországban is – az azért továbbra is aggodalomra ad okot, hogy egy EICMA méretű esemény egy új kiindulópontjává válhat egy második hullám megjelenésének. Ennek jegyében a szervezők úgy döntöttek, hogy idén elmarad a milánói kiállítás. Mármint ugye az is, hiszen az Intermot szervezői már korábban jelezték, hogy idén ők sem tartják meg a kiállítást. Ugye már csak a távolságtartás hiánya miatt is. Arról már nem is beszélve, hogy az emberek ugyanazokat a motorokat és eszközöket tapicskolnák végig a kezeikkel.
Akárhogy is. Paolo Magri ügyvezető igazgató a napokban egy sajtótájékoztatón erősítette meg, hogy idén az EICMA elmarad és ennek oka valóban a járvány. A szervezők így a következő eseményre koncentrálnak, aminek az időpontja november 9-14. között lesz. Mármint 2021-ben.

A tájékoztatón természetesen azt hangsúlyozták, hogy ez az egyetlen felelősségteljes döntés amit meghozhattak. Azt viszont, még ha csupán halkan is, de érdemes hozzátenni, hogy a BMW és a KTM már sokkal korábban jelezte, hogy ők akkor sem vesznek részt az idei kiállításokon, ha azokat megtartják. A két brand vezetősége esetlegesen nyitott lett volna egy elhalasztott, 2021 február környéki időpontra. De ebben a szervezőkkel már láthatóan nem tudtak megállapodni. Az új motorok bemutatására így idén várhatóan elsősorban online keretek között kerül majd sor.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Ducati Scrambler Club Italia pénzben igazán nem mérhető, hiszen ha nem vagy Scuderia klubtag, akkor egyszerűen nem adják el neked.
Elolvasom »A Kawasaki által leadott szabadalmi tervek nem a hibát korrigálnák, hanem annak megelőzésében vennének részt.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »