A Balatonring története kifejezetten magyarosra sikerült, a gyenge kezdés után erős visszaesés volt tapasztalható. Tavaly a verseny elmaradt, mivel a pálya nem készült el a kitűzött szeptemberi hétvégére, aztán idén tavasszal világossá vált, hogy egyáltalán nem is lesz magyar motoGP futam. Egyelőre ugyan csak 2010-ről volt szó, de mivel a beruházás meghiúsult, valamint a Dorna is kétszer felsült velünk, nem hiszem, hogy a magyar futam lehetősége a közeljövőben terítékre fog kerülni. A spanyol konkurens pálya elkészült, idén a szeptember 17-19 közti időszakban a magyar futam helyett a motoGP versenye ott kerül megrendezésre, valamint a WSBK sorozatban is biztosított a helye a következő három évre.
Cimkék:
Meg persze az összes kalandtúrázó motorosra, akik a mostanában oly divatos megaendurók szerelmesei.
Elolvasom »A sebességmérés rohamosan terjed, és úgy fest, az ezen a téren legszigorúbb Svájc megint tesz egy komoly lépést a gyorshajtók ellen.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Annyi sok ügyes kezdő stunt-os van. A fenéért nem fizettek meg egyet abból a pénzből, amibe ez a számítógépes szar került? Olyan gagyi, hogy akár magyar is lehetne.
A Balatonring történet legtipikusabban magyar része az hogy egy kb 7-8 milliárdos beruházást 21-ből akartak összehozni jelentős részben állami pénzből(ha jól emléxem a számokra), és még senkinek a csukóján nem kattant bilincs. Az üzenet egyértelmű az “urak” számára, jöhet a következő próbálkozás, az majd összejön.