A BMW palettájában a luxus-szintű túramotorokból nincs hiány. Nagyon várjuk a ma reggel már kémfotón bemutatott K1600LT modellt, de addig is itt van nekünk az R1200RT, no meg a K1300GT is. Mindkét gép a hosszú túrák kedvelőinek készült, azonban teljesen más felfogásban. A soros motorok kedvelőinek nagy kedvence pedig mostantól egy nagyon kedvező kivitelben, az összes kedvelt extrával együtt érhető el: ő a K1300GT Exclusive Edition.
Amennyiben valaki semmilyen fontos felszerelést nem hagy ki kétkerekű Gran Turismojából, bizony igencsak el tud rugaszkodni az alapártól. Rájuk gondolva a BMW egy, az alapmodellektől fényezésében is eltérő kivitelbe összegyűjtötte valamennyi, a tulajdonosok által különösen kedvelt kiegészítő felszerelést. Így az egyedi, gránitszürke színéről és kék típusjelzéséről felismerhető Exclusive Edition a biztonság érdekében tartalmaz kipörgésgátlót (ASC), keréknyomás-ellenőrző rendszert (RDC), valamint xenon fényszórót. (Az ABS a Gran Turismok esetében alapfelszereltség.) A kényelem érdekében elektronikusan állítható a futómű-karakterisztikája (ESA II), markolat- és ülésfűtés, sebességtartó-automatika és fedélzeti számítógép is található rajta. A hosszabb utak érdekében pedig felár nélkül jár hozzá a 49 literes felső doboz (a két oldalsó szintén az alapkivitel tartozéka), amelyet végre-valahára le is fényeztek a motor színére.
Ami pedig a legszebb a csomagban, hogy az alapkivitelhez képest mindössze 470.000 forintnyi felárért lehet mindehhez a biztonsághoz és kényelemhez hozzájutni. A K1300GT Exclusive Edition már hazánkban is elérhető, így aki ezt a típust nézte ki magának, most jól járhat!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Rohanok!
470 000Forintom van is rá, már csak a maradékot kell megoldani valahogy!
Álommotorom!
Nem most, amikor majd belefér anyagilag, pont akkor pont ez lesz a “stílusom” is… …kivéve ha még elvetemültebb lennék az évek múlásával… …bár remélem , hogy inkább GT, RT irányba megyek el a Banditról mintsem RR irányba 😀
Tavaly nyáron volt egy reklámfotó, ami nagyon megfogott a GT-ről. Úgy éreztem, hogy ha most tehetném, rögvest vennék egyet. Aztán addig nézegettem, hogy rájöttem:
“Ha majd öreg leszek, ilyen motort szeretnék!”
De tényleg! Annyira letisztult, semmi zilált, semmi hektikus részlet! Ezért jobban tetszik a K1300R, pedig a motor ugyanaz. Csak ez simább. Pedig a hosszabb túrákra ez sokkal ideálisabb, de mégsem választanám ezt a kettő közül. Hiába a józan ész…
Nekem így kéne:
tudom felszerelésügyileg más kategória, de azért a GTR1.4 talán az, ami azoknak akiknek hiányzik egy kis karcosság ebből ideális lehet. Bár4 aki ezt komolyan fontolóra veszi nem vog wenni kawasakit úgy sem. Én vennék.
Vadász: éppen hétfőn hozzuk el tesztre.
GTR 1.4 Volt szerencsém hozzá, kiváncsi leszek a tesztre.
Valamint jó reggelt 🙂 Több ……..!!!
Egyre jobban és jobban tetszenek a BMW motorok. Én is szívesen lennék boldog tulaja egy nagy túrabömösnek. Ki tudja, mit hoz az élet még!
Versys! Nincs elég …….. az utakon? Na várjál. Már csak a blokkot kell visszaszerelni a gépembe és eggyel… egy párral gyarapítom a számot az utakon.
Meddig lesz nálatok a GTR, merre jársz vele?
Moto-baby, nincs elég ….. az utakon, két hét alatt 3 nénit láttam motoron.
Tegnap előtt a Könyves Kálmánon egy az nagyon tetszett. Hatalmas nagy chopperrel, férfiakat leköröző bátorsággal lavírozott a köcsik és a sávok közt, dús haját tépte a nyári szellő, és a városi megszokott alapzajt “drágasága” kipufogójának egyenletes morajlása törte meg. Aranyos volt.
Integettem is neki mint a gűzű. :)) Ez a BMW nekem is az ideál motorom, ezen kívül a goldwing, Kawa gtr 1.4 és a GS 1200 adventure.Na és a Versys!! :))) Még megharagszik, a motornak lelke van 🙂
Puszta kiváncsiságból kérdezem valaki hozzáértőtől, hogy van a xenon fényszóróhoz mosó szerelve a mocira ?! Az utólagos xenon tiltásának ugyanis ez az egyik sarokpontja, ezért gondolom ezen sem lehet anélkül, vagy vannak “kivételek” ez alól is ?
Nem, nincsen fényszóró mosó a motorkerékpároknál.