Értem én, hogy a súlycsökkentés kulcskérdés az off-road motorozás esetében. De ennyire? 😀 A Tutto Mondo Racing csapat láthatóan nem veszi véresen komolyan az életet. A Mexican 1000 tereprali versenyt ugyanis úgy döntöttek, hogy két Vespa nyergében nyomják végig. És igazuk van. Végtére is van olyan kitétel, hogy nem lehet? Ha nincs…
Persze maga az esemény erre tökéletesen alkalmas. A Mexican 1000 lényegében ugyanaz a verseny, mint a legendás Baja 1000, csak éppen még a szervezők is a világ legvidámabb versenyeként hivatkoznak rá. A kaliforniai verseny 7 napig tart, ami alatt 1609 kilométernyi tömény off-road útvonalat kell bejárniuk az indulóknak.
A Tutto Mondo Racing csapata rutinos Mexican 1000 induló. Az előző évben például meg is nyerték a saját kategóriájukat egy Volkswagennel. Négyről tehát két kerékre váltottak az idei évre és “nagyon komoly tereprali felkészítést” végeztek el a járműveken. A két Vespa nagyobb kerekeket kapott, terepgumit, új futóművet, haspáncélt, kézvédőt… és ennyi. A 2020-as NORRA Mexican 1000 Április 17-én rajtol a jelenlegi tervek szerint. Bár ez jelen pillanatban a világ minden táján képlékeny dátum lehet. Akárhogy is, a mi kedvenceink már meg is vannak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »