Amikor Timur Sardarov elejtette, hogy tervei vannak a Cagiva márkával, akkor nem éppen elektromos motorok jelentek meg a legtöbbünk lelki szemei előtt. Persze nem kizárt, hogy újra lesz a Raptorhoz vagy az Elefanthoz hasonló motor, de jelenleg egészen más terveik vannak a márkával. Ráadásul az e-bike piacon sem a hatótáv hajhászásba szállnak be, hogy ők lehessenek az elsők, akik bebizonyítják, hogy nem csak benzines erőforrással lehet jókat motorozni. Megfontoltabb lépésre készülnek, és az urban mobility zászlaját tűzték ki a brandre.
Sardarov az olasz Motociclismo magazinnak nyilatkozta, hogy a Cagiva márkát felélesztik és városi közlekedésre alkalmas elektromos motorokat fognak gyártani. Méghozzá egészen hamar: már 2021-ben.
“De nem robogókat fogunk gyártani, ezek motorkerékpárok lesznek. Könnyen vezethető, legalább 4kW teljesítményű gépek, mert ebben a szegmensben termelhetnek profitot. 6-7 éven belül már annyi bevételt termelhetnek, amennyit jelenleg a 350 köbcentis kategória.” – mondta a terveikről Timur Sardarov.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »