Tavaly novemberben, Magyarországon egyedülálló módon az Onroad élőben tudósított az milánói EICMA motorkiállításról. Ugyan magyar szemnek a kiállítás színes kavalkádja és anank mérete szokatlan volt, mégis a válság éreztette hatását: sem a Honda, sem a Yamaha nem volt jelen az eseményen. A legfrissebb hírek szerint a Honda idén visszatér az olasz kiállításra. Az esemény jelentősége és a kapcsolódó médiajelenlét még az olyan óriásnak is sokat számít, mint az aranyszárnyas márka.
Más kérdés, hogy egy kiállításra az újdonságokat is érdemes elhozni. Japánban már néhány hete kapható a CB1100F sorozatgyártott változata, remélhetőleg ősszel Európába is megérkezik ez a modell. A Yamaha Super Teneréje kapcsán felerősödtek azok a pletykák, hogy a Hondának is ki kell jönnie ebben a szegmensben is egy friss modellel, sokan az új VFR1200 V4-es blokkjára épített óriás endurót várnak tőlük. Remélhetőleg hamarosan sok újdonságot láthatunk az egyik legnagyobb japán motorgyártótól.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A Honda az Honda.
Mondjuk azon meglepődtem, hogy a VW zsebből meg tudná venni. (Állítólag motort akarnak gyártani.)
Khm…
http://onroad.hu/hir/tulajdonos-lett-vw-suzukiban.html
http://onroad.hu/hir/megis-jonnek-volkswagen-motorok.html
Azt tudtam, hogy megvették a Suzuki ötödét, a másik hírről viszont lemaradtam. Thanks.
Kíváncsian várom a kedvező árú, de minőségi VW motorokat. Reméljük lesz ilyen.
A Honda miért nem gyárt endurókat?