Találós kérdés is lehetett volna, hogy melyik a legrégebben folyamatosan működő európai motorgyártó. A válasz a Peugeot, akik 1903 óta megszakítás nélkül készítenek motorkerékpárokat. Az utóbbi években, évtizedekben ugyan „csak” robogókat és kisköbcentis motorokat bocsátanak piacra, azaz a mindennapokban igencsak hasznos masinákat. A Peugeot gyártási volumene nem jelentős az olasz és japán konkurenciához viszonyítva, ugyanakkor a cég hosszú évek óta több száz embernek munkát, több ezernek pedig olcsó közlekedési eszközöket kínál. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy már tavaly felmerült az alkalmazottak számának csökkentése, mivel a válság a franciákat sem kerülte el.
Az új év beköszöntével új stratégiát hirdet a gyártó, amelynek hangsúlyt egy új névvel és emblémával igyekszik adni. A Peugeot Scooters a Milánóban bemutatott e-Vivacity elektromos és Evolution 3 hibrid robogókkal egy környezetbarát járműveket gyártó cég képét igyekszik kialakítani magáról, amely történelméhez méltó módon innovatív technikát kínál vásárlóinak.
Cimkék:
Válság ide vagy oda, a Triumph értékesítései jelentősen javultak a 2009-es évben.
Elolvasom »Sokan fanyalogtak, amikor Dél-Amerikába költözött a Dakar Rally. Most esély van rá, hogy visszatér az afrikai kontinensre.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »