Egy kereskedői konferencián bemutattak egy rövid, néhány részletet sejtető videót arról, hogy milyen lesz a vadonat új Indian Challenger. Természetesen annak rendje és módja szerint valamelyik kópé kiszivárogtatta a telefonnal felvett anyagot. Pont úgy, ahogy azt nemrég a britek a Triumph Rocket 3-mal intézték. Az új Indian legérdekesebb részlete a 108 köbincses, azaz 1770 köbcentis blokk. Igen, pont egy köbincsecskével nagyobb a kisebbik Harley Milwaukee Eight erőforrásánal.
A videó rávilágít néhány érdekességre a készülő motorral kapcsolatban. A legkomolyabb újdonság a már említett 108 köbincses, DOHC vezérléses, vízhűtéses V2-es blokk, ami értelemszerűen több modellben is fel fog bukkanni. A PowerPlus 108 névre hallgató erőforrás teljesítménye 120 lóerő lesz. Ehhez képest a Harley 1745 köbcentis, nyomórudas erőforrása 80 pacinál tanyázik.
Továbbá megerősíti a videó azt a korábbi feltételezést is, hogy az Indian egy túragépen dolgozik. A videó snittjeiben szépen kivehető a fejidom, valamint a fix oldaldobozok is. A LED-es fényszóró és a krómozott indián fej az első sárvédőn már csak egy kis plusz.
Az Indian láthatólag nem vette a szívére a szivárogtatást. Sőt, valószínűleg számoltak vele, hiszen az Indian Challenger egyébként is bemutatkozott volna a hamarosan esedékes Sturgis Motorcycle Rally-n.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »