Nincs nap, hogy ne csodálkoznék a kémfotók műfaján. Próbálom elképzelni a pillanatot, amikor állok két haverommal Budakeszin, a Temető utcai benzinkúton és várom, hogy összetankoljunk és mindenki elintézze a kis ügyes-bajos dolgait. A sisak a tankon pihen, benne a két kesztyű amikor egy gyanús hang közeleg: hoppá, ez egy Ducati lesz – ismerem fel. Mire megfordulok, már régen kiért a kanyarból, pedig – akármilyen hihetetlen is – a tesztpilóta odaszegezte az óra mutatóját az ötveneshez. A szemem felismeri a sziluettet, de az álcafestés döbbent rá, hogy bakker ez a prototípus. Mire a motoros dzsekim belső zsebében matatok, hogy előrántsam a telefonomat, az új Hypermotard már befékezett a körforgalomnál. Megnyomom a megfelelő gombokat az okostelefonon és mire befókuszál, tudok is lőni egy képet, ahogy a motor feneke távolodik Telki felé. Ugye milyen jó, hogy vannak nálam sokkal szerencsésebb fotósok?
Bizony, hogy jó, hiszen így megfigyelhetjük a 2019-es Ducati Hypermotard egyes részleteit. A leglátványosabb például, hogy visszahúzzák a kipufogót a hátsó ülés alá. Szép volt anélkül is, de azért így az igazi, nem?
Aztán ott van az acélszín térhálós segédváz. Az új Hypermotard előreláthatólag Marzocchi/Sachs rugókkal fog érkezni, de valószínűleg jön majd belőle egy “S” változat a szokásos aranyszínű Öhlins gátlókkal. Ezeken túl a szokásos frissítésekkel számolhatunk. Tehát új, színes TFT egérmozival, érzékenyebb elektronikával és kanyar ABS-el.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »