Nincs nap, hogy ne csodálkoznék a kémfotók műfaján. Próbálom elképzelni a pillanatot, amikor állok két haverommal Budakeszin, a Temető utcai benzinkúton és várom, hogy összetankoljunk és mindenki elintézze a kis ügyes-bajos dolgait. A sisak a tankon pihen, benne a két kesztyű amikor egy gyanús hang közeleg: hoppá, ez egy Ducati lesz – ismerem fel. Mire megfordulok, már régen kiért a kanyarból, pedig – akármilyen hihetetlen is – a tesztpilóta odaszegezte az óra mutatóját az ötveneshez. A szemem felismeri a sziluettet, de az álcafestés döbbent rá, hogy bakker ez a prototípus. Mire a motoros dzsekim belső zsebében matatok, hogy előrántsam a telefonomat, az új Hypermotard már befékezett a körforgalomnál. Megnyomom a megfelelő gombokat az okostelefonon és mire befókuszál, tudok is lőni egy képet, ahogy a motor feneke távolodik Telki felé. Ugye milyen jó, hogy vannak nálam sokkal szerencsésebb fotósok?
Bizony, hogy jó, hiszen így megfigyelhetjük a 2019-es Ducati Hypermotard egyes részleteit. A leglátványosabb például, hogy visszahúzzák a kipufogót a hátsó ülés alá. Szép volt anélkül is, de azért így az igazi, nem?
Aztán ott van az acélszín térhálós segédváz. Az új Hypermotard előreláthatólag Marzocchi/Sachs rugókkal fog érkezni, de valószínűleg jön majd belőle egy „S” változat a szokásos aranyszínű Öhlins gátlókkal. Ezeken túl a szokásos frissítésekkel számolhatunk. Tehát új, színes TFT egérmozival, érzékenyebb elektronikával és kanyar ABS-el.

Cimkék:
A Citroen egy olyan lakóbuszt dob a piacra, aminek a segítségével két motort is könnyedén magunkkal vihetünk.
Elolvasom »Az elképesztő méreteket öltő indiai motorpiacot a Ducati sem hagyhatja figyelmen kívül, így 300 köbcentis motor is fognak árulni.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »