Nagy változás előtt áll a MotoGP világának gyári Yamaha csapata. Eddig a spanyol kötődésű telekommunikációs cég, a Movistar jótékony, főszponzori paplanja alatt húzták meg magukat, de jól látható, hogy a csapatnak valamilyen változásra van szüksége. Úgy látszik, hogy a támogató hadtest lecserélése mellett döntöttek. A jövő évi versenyeken ugyanis ezentúl egy ismert energiaitalok forgalmazásával foglalkozó cég logója alatt indulnak. Hölgyeim és uraim, ízlelgessük a nevet: Monster Energy Yamaha MotoGP team.
Annyira újkeletű azért nem lehetett ez a megegyezés, hiszen Valentino Rossit és Maverick Vinalest egyaránt, korábban is támogatta az energiaitalos cég. Nem valószínűtlen, hogy a Monster már ezelőtt is igyekezett betörni a MotoGP élvonalába főszponzori értelemben, és csak arra vártak, hogy a Movistar végre odébb álljon.
Erre rímel Lin Jarvis, a Yamaha Motor Racing igazgatójának nyilatkozata is, aki nyilvánvalóan nagyon örül az új megegyezésnek. Kiszólása, hogy ez a szerződés a motorkerékpáros sport élvonalába repíti a Monstert valószínűleg nekik szólt. Azonban ezért cserébe nyilvánvalóan elvárása is van. Nyilatkozatában továbbá arról beszél, hogy bízik benne, hogy az együttműködésüknek hála új lehetőségek nyílnak a versenycsapat előtt. Egy dologról azonban senki nem mond egy árva szót sem, ami sok motorverseny rajongót érdekelne. Mégpedig, hogy vajon hogyan érinti ez a gyári Yamaha versenymotorok fényezését? Vajon az ételhordókék helyett átveszi az uralmat Rossiék motorjai felett a dögös fekete-zöld kombináció?
Fotó: MotoGP

Cimkék:
A Sons of Anarcy című tévés drámát hibáztatják a kanadaiak amiatt, hogy az utóbbi időben megnövekedtek a motoros klubok taglétszámai.
Elolvasom »A BMW R NineT modellek egészen új köntöst kapnak, de frissülnek jövőre a K1600 gigatúrázói és az S1000RR sportgépek is.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »