A Kawasaki egy igazán komoly petárdát dobott a retró és dizáj iránt nem közömbös motorosok közé, ami aztán szép nagyot durrant. A Z900RS mindenkinek megdobbantotta a szívét. Olyannyira, hogy a briteknél az eddigi adatok szerint azonnal a második legtöbbet értékesített motorkerékpár lett. Ez annak fényében igazán elismerésre méltó, hogy csupán a BMW R12000GS tudta beelőzni. De a németek mindenes motorjához járó adventure életérzés már hosszú ideje az eladási listák élén tartja a kultikus gépet, így azt összevetni bármi mással már-már kicsit sportszerűtlen.
Tehát a Z900RS jött, hódított, nyert. A vásárlók elégedettek vele. Szerencsés országokban a motorkerékpáros sajtó tesztelői hanyatt vágták magukat tőle, mi pedig örülhetünk neki, hogy egy valóban stílusos, vagány megjelenésű motorral gazdagodnak az utcaképek – remélhetőleg hamarosan nálunk is.
A Kawasakit pedig nem vádolhatjuk azzal, hogy nem ütik addig a vasat, amíg meleg. Ugyanis máris két rendkívül dögös, új fényezést mutattak néhány szerencsés embernek, Japánban. Az éppencsak piacra kerülő motorokon még meg sem száradtak az olajzöld, a klasszikus kawa zöld és a fekete festékek – bár ezek közül kettő eddig is csupán a naked változathoz érhető el.
Az új színek természetesen jól passzolnak a Z900RS által képviselt modern retró köntöshöz. A halványkék motort szürke, a szürke motort pedig élénkzöld dekorcsíkkal dobják fel, és ezt a két összeállítást bizony jól eltalálták.
Ráadásul a képek tanúsága szerint friss fényezés a fejidomos, café racer változathoz is elérhetőek lesznek, ami eddig csak vintage lime green névre hallgató zöld, fehér dekorcsíkos változatban volt elérhető. A dögös retró fényezéseket kezdetben – természetesen – a japán piacon vetik be, de aztán jönnek hozzánk is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »