Bizony hölgyeim és uraim, június 14-én útjára indult a 2018-as foci VB, és ez valamiért rengeteg motorosnak böki a csőrét. A miértet ugyan soha nem fogom megérteni, de a világ nemzeteinek labdarúgó világbajnoksága olyan gyűlölethullámot indított el a közösségi média bikerek számára fenntartott szegleteiben, hogy attól őszintén leesett az állam. Sorban kerültek elő olyan viccesnek szánt képek, amik arra építenek hamis önigazolást, hogy a motorozás valami magasabb értékrendet képviselő hobbitevékenység, mint az, amikor néhány ember kergeti a bőrlabdát. Mintha két egymást kizáró tényező lenne. Pedig annak, hogy valaki az életben két dolgot is szeressen valójában semmilyen akadája nincsen. Sőt, ha már így adódott, akkor akár fúziós időtöltés is lehet a dologból, mint ahogyan azt alább a videóban látni fogjátok.
A foci és a motorok szeretetének ötvözete nem újkeletű úri mulatság. A második világháború után a lovaspóló mintájára már próbálták összehozni ezt a két időtöltést, és a történelem egy rövid zavaros pillanatában úgy tűnt, hogy sikere lesz az új huncutságnak. Ez volt a Motoball, amihez még a sajátos igényeket kielégítő motorokat is gyártottak. Arról ide kattintva olvashatsz.
Ahhoz képest az oldalkocsis focizásról készített videó természetesen csak egy szórakoztató vadhajtásnak tekinthető. Minden eddigi gondolatvezetésem ellenére mégis megnyugodva mondhatom ki veletek együtt: szerencsére. Inkább nézzétek meg magatok az alábbi videót, erre úgyis nehéz szavakat találni.
A fenti kísérletet akár egy pillanatra is komolyan venni természetesen balgaság lenne. Azonban a videó elkészítésébe fektetett kreativitás és energia abszolút elismerésre méltó. És, hogy ezzel mégis hogyan lesz több a mi életünk? Be kell látnunk hölgyeim és uraim, hogy sehogy. De azért szórakoztató, hiszen mikor máskor látnál bárkit is bukósisakban fejelni?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »