Ha igazán megmozdul valami a gatyádban a régi idők egyszerű, nem hivalkodó és emlékezetes versenyfényezéseitől, akkor ez a GSX-R1000 biztosan magával fog ragadni téged. Azért, hogy egy eredeti, Pepsi küllemű Gixert vigyél haza, most az Egyesült Királyság dél-nyugati területére kell elutaznod, Swindonba. Ugyanis az ottani márkakereskedő kapta meg a felhatalmazást arra, hogy a Kevin Schwantz és az ő 1988-as RGV500 versenybringája előtt tisztelgő limitált szériás motort forgalmazza.
A különleges sorozatból mindössze 25 darab készül. A motorok mindegyike sorszámozott és magán viseli Schwantz kézjegyét és természetesen a 34-es rajtszámot. Az egyediség érzését átszámolva körülbelül 1.2 millió forintos felárért mérik az alap, ABS-es GSX-R1000-hez képest.
Az egységes megjelenés érdekében természetesen a felnik is fehér fényezést kaptak. Az egész fehér, piros, kék színséma annyira dögös, hogy abba egészen egyszerűen beleborzong az ember. Ha ezt összedobjuk azzal az akcióval, ami odakint jelen pillanatban él: miszerint aki április végéig vásárol ezres gixert az kap hozzá egy ingyen Yoshimura rendszert. Akkor az említett felár már igazán nem is tűnik veszélyesnek. Na persze brit vagy német fizetéssel a zsebünkben.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »