Azt hiszem a Triumph megelégelte, hogy a britek kedvenc motorja egy BMW. Mert hát ez milyen dolog már? Így aztán az eleve felpörgetett márka imidzsből egyenesen kiemelkednek az újragondolt Tiger modellek. Innen mindenesetre úgy tűnik, hogy most aztán bedobnak mindent, amit csak lehet. Triumphokkal veretnek a közelgő Marvel filmben, betolják Vilmos herceg feneke alá az új Tigrist, és persze a menő videó kampányok sem maradhatnak ki.

A Tiger modellekkel a Triumph szépen lassan felzárkózik a BMW-KTM uralta adventure szegmenshez – már ami a presztizst illeti
A kifésült bundájú Tigrisek jelenleg hat változatban érhetőek el. Azt, hogy a kínálat tetején terpeszkedő motorok elvileg mire is képesek most megmutatják nekünk egy hangulatos kis videó segítségével.
Az XRT az aszfaltbarát változat, míg az XCA már a tereporientált darab és végre valaki meg merte lépni, hogy ezt határozottan ketté választják – még a videóban is. Ez így tiszta. Persze a rövid mozi főszereplője egyértelműen az XCA, hiszen arról látványosabb felvételeket lehetett készíteni. Na, akkor lássuk, hogy a gyártó szerint mire is való az új motorjuk.
A videóban persze most „csak” a 800-as modelleket mutatják be, de nagyon úgy tűnik, hogy ezekben is bőségesen elég lesz a kraft gyakorlatilag minden elképzelhető motoros élethelyzetre. Persze a Triumphosan sportosan megszólaló blokk nekem mindig is egy kicsit furcsa lesz ezekhez a megjelenésű motorokhoz, de ez legyen az ember legnagyobb problémája.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Lewis Hamilton igazi motorbolond, és most sem fukarkodott a dicsérő szavakkal, amikor Cal Crutchlow-val összehozta a sors.
Elolvasom »A bőrdzsekik egyik fő baja, hogy csak nagyon szűk hőmérsékleti zónában igazán jó viselni őket. Az Alpinestars Fuji ezt igyekszik megcáfolni.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »