Igazság szerint nehéz bármit is hozzátenni a lenti videón látható képsorhoz. Szegény brit motoros társunk rettenetesen kezdő lehetett. Már maga a puszta elindulás is meghaladta a képességeit. Nem sikerült úgy kikanyarodnia az útra, hogy ne fulladjon le. Aztán a gáz- és kuplungkezelés állította megoldhatatlan feladat elé. Az iszonyatosan béna “ámokfutásnak” egy ártatlan, parkoló Ford Focus vetett véget.
Amiért érdemes megnézni a videót, az nem is szegény hősünk kiröhögésének a lehetősége. Hanem a hibák rettenetes tömkelege, amit összehozott ebben néhány röpke másodpercben. Nem csupán arról van ugyanis szó, hogy nem érezte sem a Honda CBR500R egyébként nagyon jóindulatú erőforrása által megkövetelt gáz mennyiségét, sem pedig a kuplung adagolását. Hanem a teljesen rossz testtartás is: kizárólag a kormányba kapaszkodva igyekezett megtartani saját magát. Ennek következtében vesztette el végérvényesen a kontrollt járműve felett.
Jómagam hasonló hibát terepezéskor vétettem már többször életemben. Amikor meredekebb emelkedőn felfelé nem tartottam jól magam, hátrabillent a testsúlyom, belekapaszkodtam a gázba – és onnantól sem elengedni nem tudtam azt, sem pedig irányítani a motort. A vége mindig hasonlóan szánalmas esés lett. Szegény főhősünk ezt egy teljesen veszélytelen közúti helyzetben, sík úton adta elő. Azt viszont nem sikerült megfejtenem, hogy kaphatott vezetői engedélyt!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »