A Kawasaki palettáján a néhány éve az Onroadon is tesztelt W800 SE képviselte egyedüliként a café racer stílust – azonban egyrészt őt valóban csak a stílusa tartotta el, másrészt a 2017-től életbe lépő Euro4 szabályozás fel is adta neki az utolsó kenetet. Kiszivárgott hírek szerint azonban a zöldek nem hagyják cserben a klasszikus masinák szerelmeseit: kamatostól pótolni fogják a W800 hagyta űrt – mégpedig egy ZR900 nevű masinával.
Amit tudunk, az sajnos valóban nem több puszta pletykánál. Viszont ez a fenti típusnévből egyértelműen következő 900 köbcentiméteres lökettérfogat mellett arról is szól, hogy egy sokkal komolyabb gép érkezik a megszűnő királytengelyes klasszikusnál, mégpedig soros, négyhengeres erőforrással. (A fenti képen természetesen nem a leendő ZR900 látható, csak reménykedünk benne, hogy hasonló gyönyörűséget alkotnak a Kawasaki boszorkánykonyhájában. A csupa-karbon café racer Jakus Tamás munkája, a J1R koncepció.)
Állítólag az érkező ZR900 már nem sokáig várat minket: vagy az Intermot, vagy az EICMA kiállításán be fog mutatkozni. Amennyiben tehát valóban igaz a kiszivárgott információ, még idén ősszel leleplezve is láthatjuk az új, klasszikus Kawát.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »