Azt már egy ideje tudjuk, hogy a KTM 2017-től belecsap a MotoGP szaftos lecsójába, de igazán mozgásban most látjuk először a fakanalukat rendeltetési helyén. Alex Hofmann és Mika Kallio a gyári tesztpilóták, akik közül most Hofmann foglal helyet az RC16 nevű csodamasina nyergében. Ha jobban megnézzük a gépet, láthatjuk hogy WP futóműelemekből építkeznek és Brembo fékek melegítik el a mozgási energiát, míg a külsőre nyugodtan rádobhatjuk az igazi MotoGP-s jelzőt – azon belül is a Honda dizájnjához áll legközelebb.
Az RC16 osztrák szokás szerint acélcső vázzal készül, ami kissé különlegessé is teszi a mezőnyben, mert a V4-es blokk inkább csak hagyományosnak mondható. Érdekesség még, hogy majd privát csapatok is megvásárolhatják (kérdés, hogy mennyien szavaznak bizalmat az új belépőnek…) 140’000.- eurós áron – vélhetően némileg kevésbé versenyképesen, mint a gyári cucc. Végezetül következzék egy kis hangorgia, ahogy elkenik az új csoda-KTM száját a szomszédban!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »