Sok szájkarate indul a te motorod (típusa, mert a legtöbb „te” soha az életében nem fog annyit motorozni az aktuális motorjával mint a dobált számok) hány kilométer megtétele lehetséges nagyjavítás nélkül. Jared Penttinnen mindenféle pocakos, gazdag BMW-s vállalkozót lepipált a „kis” CBR 600 F4i-jével, amit vadonatújként tolt ki a szalonból 2004-ben. Azért volt már benne három mérföld, de ez nem sokat von le a dicsőségéből, amit azóta fel tud mutatni.
A kis sportmotor órája azóta ugyanis 295’000 mérföldnél (!!!) jár, vagyis – ízlelgessük – 474’000 kilométer körül. Komolyan megáll az ész! Sajnos ez csak a kommentekben hozzá írt kérdésekből derült ki, mivel a videója mindössze rongyos a bő 374 ezerig tart.
Ebben volt sok túrázás télen-nyáron, és még mit fedez fel magának az ember egy majdnem félmillió kilométert futott sportmotoron? Ahogy a videón is látszik: a pályázást. Őrület, komolyan mondom őrület.. A film alatti kérdezz-feleleknél megemlítette, hogy az egyetlen relatív komolyabb blokkba nyúlás a harmadik fokozat fogaskerékpárjának a cseréje jelentette, mivel elkezdte kidobálni a sebességet.
Az is kiderül, hogy 374’732 kilométernél még a gyári kuplungszerkezet dolgozott a Hondában! Ezen kívül csak a normális karbantartásokat végezték el időről-időre a motoron, meg persze cserélték a kopó alkatrészeket. Nincs hozzáfűznivalóm.
Cimkék:
A női motorosok egyre hangosabban követelik a helyüket az első sorban. Most egy rekorddal szeretnék felhívni magukra a figyelmet.
Elolvasom »A jubileumi BMW Bike Maraton hivatalos kisfilmje is elkészült. Érdemes megnézni, mert zúz rendesen! Még lehet jelentkezni a Repeta Túrára is.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »