A német gyártó kilép a komfortzónájából, és a tőlük megszokott felnyitható és zárt bukósisakok mellett egy nyitott sisakkal rukkolnak elő a jövő szezonra. Az új jet sisak a fantasztikus rugalmasságot ötvözi a legmagasabb fokú biztonsággal és komforttal. Bármely motoros – függetlenül attól, hogy robogót, café racer-t, naked bike-ot vagy túramotort vezet – tökéletes társra lelhet a Metropolitan 1-ben.
Egy tulajdonság, mely kiemeli a sok közül ezt a minőségi bukósisakot, a remek variálhatóság: viselhető akár csak a (különböző színekben elérhető) napellenzővel, plexi nélkül is, ez esetben két különböző színben kapható sild szerelhető fel a plexi helyére. A tetőszellőző is két féle színben kapható, valamit különböző mintázatú pleximechanika takaró panelekkel tehető még egyedibbé.
A Schuberth sisakkommunikációs rendszer használata mostantól minden eddiginél könnyebb. A fülhallgató, a mikrofon, antennák és kábelek gyárilag, előre a sisakba vannak építve, láthatatlan módon. A Metropolitan 1-be beépített SRC-System az elegancia és a funkcionalitás iskolapéldája. Egyszerűen csak az előre kialakított helyre kell illeszteni a SRCS-t, és már működik is! Ily módon azonnal elérhető az összes funkció: telefonhívások kezelése, motor-motor kommunikáció, navigáció, zenehallgatás.
Az újdonság már kapható a Schuberth sisakok magyarországi forgalmazójánál, az EuroMotornál. A bukósisak már 123’000 forinttól elérhető.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »