A Triumph Budapest csapata mindent vitt 2014-ben! A 2014-es év FIM Európa Bajnokság Kvalifikációs sorozatának, az Alpok Adria a SuperStock 600-as kategóriájának bajnoka ismét Chrobák Jani! A Nyílt Nemzetközi IMRC (International Motorcycle Race Cup) sorozatnak szintén a Stock 600-as Bajnoka, ami egyben azt is jelenti, hogy a Magyar értékelésben is megnyerte a Bajnokságot, azaz Ő lett a Magyar Bajnok!
Az elmúlt hétvégén került megrendezésre a záró hétvégéje mind a két rangos nemzetközi gyorsasági motoros sorozatnak. A Szlovákia ringen az időjárás nem könnyítette meg a versenyzők dolgát, de ennek ellenére izgalmas versenyeket láthattak a nézők. A Paksi AMSE igazolt versenyzője, Chrobák Jani az idei évben már az utolsó hétvége előtt akkora pont előnyre tett szert, hogy bebiztosította az Alpok Adria Bajnoki címét. Az IMRC bajnokságban is megnyugtató előnnyel várta az utolsó hétvégét ám matematikailag még nyitott volt a bajnokság. A szombati időmérőkön megszerzett pole pozíció, viszont nem azt mutatta, hogy Jani biztonsági motorozást fog bemutatni a versenyen.
Az időjárás kegyes volt a szombati napon a versenyzőkhöz. Az időmérők végére már teljesen felszáradt a pálya így Jani száraz versenyre készült. A rajt nem sikerült a legjobban, így az első kanyarban az ötödik helyre csúszott vissza és innen kezdhette meg a felzárkózást. Az első kör végére azonban már a második helyen érkezett, majd a célegyenes végén a féktávon át is vette a vezetést. Innentől folyamatosan nőtt az előnye és magabiztosan nyerte a futamot a leggyorsabb kört is megfutva egyedüliként 2:10-es idővel. A második helyezett Gyutai Adrián, harmadik Győrfi Alen, negyedik az Alpok Adria bajnokság második helyezettje az osztrák Jochen Rotter, míg ötödik a tavalyi Alpok Adria győztes, idén összetettben harmadik helyen végző Daniel Bukowski lett.
Chrobák Jani ezzel a győzelemmel bebiztosította az IMRC és Magyar Bajnoki Címét is! “Nagyon jó zárás volt ez a hétvége! Mivel már az Alpok Adria Bajnokaként érkeztem az utolsó futamra, az IMRC bajnokságban pedig igen tetemes előnyöm volt, így teljesen felszabadultan motoroztam. Amúgy sem vagyok egy ideges típus, de ez azért megnyugtató érzés. Vizes, száraz hétvége volt, de aminek külön örülök, hogy vizes pályán is jó időket futottam a szabadedzéseken illetve az első időmérőn. Száraz pályán sikerült ismét pole pozíciós időt futnom. A versenyen a rajtom nem volt tökéletes, így az ötödik helyről kellett feljönnöm, de ez a második kör elejére sikerült is, úgyhogy onnantól nyugodt motorozással folyamatosan növeltem az előnyöm és sikerült megnyernem sorozatban a 7. Alpok Adria futamot is idén. A 2012-es bajnoki címem az utolsó futamon dőlt el, most egy kicsit nyugodtabb volt az év, főleg a vége fele. Ez köszönhető a főtámogatómnak a Triumph Budapestnek, illetve a Marketprog Kft-nek, a Daráló Aprító Kft-nek, a Zenit Öhlins-nek, a Colony Cool Kft-nek, a Kristófy és Társa-nak, a Paksi AMSE-nek és Greksa Attilának.”
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »