Az idei évben immáron másodszor hirdetett motorépítő versenyt a BMW Motorrad. Nem is kell túl nagy agyi kapacitás hozzá, hogy kitaláljuk, mely két modelljét választotta ki a kétkerekűinek palettájáról. Az egyik az R18, a másik pedig az R nineT. A dolog azért nagyjából magától értetődő, mert mindkét modellt nem titkoltan már úgy tervezték, hogy a lehető legkönnyebben adjanak velük szabad kezet a motorépítőknek. (Megjelenésének évében teszteltük már mindkét modellt. R nineT tesztünket itt találod, a hatalmas R18 menetpróbáját pedig itt olvashatod el és nézheted meg. Sőt, lelőjük a poént: a nagyon közeli jövőben egy különleges R18 nagyteszt is érkezik majd az Onroad.hu csatornáin!)
Na de vissza a témához! A custom irányzat szépsége pont az, hogy ugyanabból az alapból mennyi, egymástól teljesen eltérő eredmény tud megszületni. Kitűnő példa erre a jelenleg éppen zajló verseny is. A fenti galériában látható versenyzők mindegyike (mármint a BMW R18-asok és az R nineT-k külön-külön) ugyanúgy gördült le a gyártószalagról. Aztán a végeredmények annyira szerteágazóan sokrétűek lettek, hogy arra szinte szavak sincsenek. Érdemes végigböngészni az összeset – az utolsó bekezdésben található linkeken pedig sokkal több képet is találsz róluk.
Amennyiben szívesen elbogarászod a 13 épített csoda további fotóit, akkor segítünk egyenesen odatalálni. A 8 darab R18-ast ide kattintva éred el, míg az 5 különlegessé varázsolt R nineT oldala itt található. Mindegyiknek az alján tudsz szavazni. Ehhez ugyan meg kell adni jó néhány adatodat – de ezért cserébe lehet ám nyerni is! Méghozzá nem is apróságot: a kisorsolandó fődíj egy R18-as használata a 2023-as motoros szezonban. Ráadásul a család bármely tagját lehet választani, és elkrúzolni vele a jövő év áprilisa és szeptembere között. A BMW szerint ugyanis ez a szezon időintervalluma. Így meg azért lehet, hogy lelkesebben adja le voksát az ember… De ne vacakolt sokat: erre december 11-ig van lehetőség.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »