A Harley-Davidson nem csak úgy simán megérkezett, hanem berúgta a “Túraenduró” névre keresztelt kocsma ajtaját és ordas böfögést kísérve kihívta a hóra a helyiség kalapácsát. És akkor már mindegy is volt, hogy nem sikerült tökéletesre. Olyan lett, mint egy 26 centis szerszám: vannak hátrányai, de azért sokan büszkén birtokolnák. A nagyság átkából azonban mégis faragnak egy kicsit: jöhet a 975-ös Pan America változat.
A 975-ös Revoliution Max V2 motorblokk a Nighsterben mutatkozott be, noha eredetileg egy naked motorba, a Bronxba szánták. Ésszerű, könnyen kezelhető teljesítményt ígér. 89 lóerőt 7.500-as fordulaton, valamint 5.000-nél megérkező 95 newtonméter forgatónyomatékot.
A 975-ös Pan America hivatalos bejelentése még nem történt meg, de már a második jel is megmutatkozott miszerint készül. Először áprilisban felejtettek az alkatrész katalógusban a zárható tanksapkák között (ez miért nem alapáras még?) egy árulkodó kódjelzést, ami szerint a termék kompatibilis az RA975-tel. Az “RA” a Harleynál az Americát jelöli. És mit gondolsz, ezúttal mi történt? Hát ismét az alkatrész katalógusban maradt ott a jelölés. Dennis Chung, a Motorcycle.com újságírója egy tükör bolgár, horvát, észt, görög, lett, litván, máltai, szlován és ukrán felszerelési útmutatójában találta meg ugyanezt a kódjelet.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »