Végtére is teljesen koherens elképzelés, hogy a szárnyas cég szárnyakat rak a motorjaira. Hát ki más tegye fel őket? A KTM? Ja, nem, ők már túl vannak rajta. Mindegy is, az olasz Moto.it lehozott néhány friss tervrajzot, amelyen a Honda következő CB1000R generációjának fejlesztései láthatóak. Közöttük az említett aerodinamikai elemekkel.
A tervrajzok nem fednek fel részleteket a motor esetleges dizájnt érintő változásairól, mondhatni kb. olyanok, mint amilyet a gyerekek rajzolnak. Ennek az egyszerűsítésnek két célja lehet. Az egyik, hogy a szabadalmi eljárás során kiemelten az érintett elemekkel foglalkozzanak, hiszen a többi ebben az esetben lényegtelen. Vagy a másik az lehet, hogy nagyon is tudatosan rejtegetnek valamilyen módosítást. Ha az egyszeri szerző megengedheti magának: utóbbira tippelek.
A szárnyak a váz elülső részén, szinte közvetlenül a villák mögött és a hűtő fölött helyezkednek el két oldalt. További apró változás, hogy az indexeket egy kicsit átpozicionálták. Érdekes információ, hogy a legtöbb forrás szignifikáns erőemelkedésről számol be. A legnépszerűbb elmélet szerint ezt úgy fogják elérni, hogy megkapja a CBR1000RR-R kétszáz lovas motorblokkját, ezzel mintegy kilőve a típust a hiperszuper-nakedek közé.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »