Úgy tűnik, hogy komoly frissítést kap a BMW sportmotor zászlóshajója, a következő évi S1000RR. Egy friss adatsor árulkodik erről, amely az európai típusengedélyeztetési eljárás folyamatából került ki. Ezeknek a számoknak nem csak az a tanulsága, hogy a 2023-as gép még az idei változatnál is erősebb lesz, hanem az is, hogy más egyéb változtatások is várhatóak.
Tehát az erő. Az a jelenlegi legnagyobb 204 lóerőhöz képest 2,5-tel emelkedik meg, azaz 206,5 Le lesz az a bizonyos rendelkezésre álló teljesítmény 13.750-es fordulatszám mellett.
Más érdekes változás, hogy a jelenlegi csúcsmodellről, az M1000RR-ről leköltöznek a szárnyak az S1000RR-re. De nem ez az egyetlen, amit megörököl az alapkivitel. Az M véghajtása is az S kivitelen landol, ami a BMW szerint azt eredményezi, hogy a felhasználó gyorsabbnak fogja érezni az elődjénél. Emellett a tengelytáv 1440-ről 1457 milliméterre emelkedik. A motor tömege viszont változatlanul 197 kilogramm marad.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »