Készül a Diavel legújabb generációja (a harmadik), ami egészen új alapokra helyezi azt, amit az olasz gyártó a cruiser stílusban alkot. Bocsánat, nevezzük rendes nevén: a power cruiser stílusban. Hiába zakatol szépen az 1260-as DVT Testastretta, a Ducati új, átlátható modellrendszerezésében már nem kapja meg a főszerepet. Ahogyan a Panigaléből vagy már a Multistradából is a V4 jelenti a csúcsmodellt, a hagyományos szemléletű V2 pedig a kezelhetőbb, ésszerűbb, de azért bitang kemény változatot, úgy a talján krúzervilágra is hasonló felosztás vár.
A német Motorrad online felületén felbukkanó kémfotó egy fikarcnyi kétséget sem hagy, hogy mit látunk. Ha a Gran Turismo V4 nem is szúr elsőre szemet, a négy darab ágaskodó kipufogódob egészen biztosan nem hagy kétséget. Persze 4-4-ben lenne igazán szívdobogtató, de azt majd intézi a custom ipar.
A Ducati Diavel V4 nem csak korszakában jelent újat. Mert bár a modellről még csak feltételezéseink lehetnek, az egészen biztos, hogy az új blokk új vázat, másik lengővillát igényelt, azaz az egész koncepciót újra kellett építeniük. Tehát a V4 egészen más motor lesz, mint az 1260-as.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »