Sűrű évet vezetett fel a Ducati. Talán egyfajta erődemonstráció a nemzetközi koronavírus para után, hogy ők nem törnek, nem törtek meg. Akárhogy is, a gyártó az idei év utolsó szakaszában hét motort mutat be. Akad közte olyan új változat, mint a Monster SP, teljesen újdonságszámba menő elektromos holmi, meg olyan frissítés, mint amilyet a Streetfighter V4 kap.
Az eszelős meztelen olasz igazából azokat a frissítéseket kapja meg, amelyek a tavalyi Panigale V4-gyel érkeztek meg és csiszolódtak finomra. Ezek közül a kémfotók leglátványosabb eleme a fekete tank, amely az idomos testvérről érkezik, kapacitása pedig 16-ról 17 literre emelkedik.
Ugyanakkor számíthatunk arra is, hogy a csupasz harcos is megkapja azokat a blokkfejlesztéseket, amiket tavaly a Panigale, az újratervezett olajozással, kipufogóval és enyhe teljesítmény növekedéssel.
Cimkék:
Persze csak mértékkel hangosan és vérpezsdítően, de motorozni biztosan jó lesz a hibrid meg az elektromos Kawasaki.
Elolvasom »Noha nem is a nagyok között, de valahol a Triumph és a Yamaha nyomdokaiba lép a Zontes a háromhengeres blokkjával.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »