Sűrű évet vezetett fel a Ducati. Talán egyfajta erődemonstráció a nemzetközi koronavírus para után, hogy ők nem törnek, nem törtek meg. Akárhogy is, a gyártó az idei év utolsó szakaszában hét motort mutat be. Akad közte olyan új változat, mint a Monster SP, teljesen újdonságszámba menő elektromos holmi, meg olyan frissítés, mint amilyet a Streetfighter V4 kap.
Az eszelős meztelen olasz igazából azokat a frissítéseket kapja meg, amelyek a tavalyi Panigale V4-gyel érkeztek meg és csiszolódtak finomra. Ezek közül a kémfotók leglátványosabb eleme a fekete tank, amely az idomos testvérről érkezik, kapacitása pedig 16-ról 17 literre emelkedik.

Ugyanakkor számíthatunk arra is, hogy a csupasz harcos is megkapja azokat a blokkfejlesztéseket, amiket tavaly a Panigale, az újratervezett olajozással, kipufogóval és enyhe teljesítmény növekedéssel.

Cimkék:
Persze csak mértékkel hangosan és vérpezsdítően, de motorozni biztosan jó lesz a hibrid meg az elektromos Kawasaki.
Elolvasom »Noha nem is a nagyok között, de valahol a Triumph és a Yamaha nyomdokaiba lép a Zontes a háromhengeres blokkjával.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »