Bár az Address 110-es változata nem ismeretlen a Suzuki vásárlói előtt, az Avenis robogóval párhuzamosan érkező 125-ös kivitel mégis a kínálat új darabjának számít. A két városi/elővárosi dugóhúzót együtt mutatta be a gyártó. Nem véletlen, hiszen a két jármű leginkább csak dizájnban tér el egymástól.
Abban viszont jól elkülöníthető a két robesz. Az Address hagyományos, már retró kategóriás japán robogós formát követ, míg az Avenis modern, sportos formanyelvet beszél. Már amennyire egy 9 lóerős – jó, legyünk pontosak, csak 8,7 – robogóval összeér ez a jelző.

Az Avenis további előnye, hogy építési módjából kifolyólag valamivel magasabb és benzinből is több fér bele 2 egész deciliternyivel. Az Addressre viszont sokkal szebb, régimódi időket idéző kijelző került. A világ eseményeire jó időben reagálva a két robogó friss húzóerejének a Suzuki Eco Drive Illumination, azaz SEDI menetprogramot szánják, ami segít gazdaságos tartományban tartani a fogyasztást.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Az idei első fél éves üzleti jelentések szerint Olaszországban idén rekord sok Benelli motort adnak el.
Elolvasom »Egy újabb kínai elektomos motor? Az Alrendo több, mint 400 kilométer hatótávot ígér az ingázó motorjához.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »