A FIM – tisztességes párizsi alapítású, svájci székhelyű nevén Fédération Internationale de Motocyclisme – minden évben közzéteszi, hogy kategóriától függetlenül, azaz krossztól az aszfaltig milyen motorokat hagynak jóvá a megmérettetéseken. A bajnokságokon elfogadott motorok listája arról árulkodik, hogy komoly fejlesztés lehet a Yamaha legerősebb sportmotorja közelében. Az R1 már csak amolyan áttételes, de logikus következtetés.
Tehát a kiment dokumentumokon egészen konkrétan nem az YZF-R1 szerepel, hanem egy versenymotor YZF1000W név alatt. Ez a már nem rendszámozható R6 Race modellhez áll közel, amit YZF600W-ként hivatkoznak, ahol a “W” a kizárólagos versenycélokat jelöli.
Bár az is árulkodó, hogy az YZF-R1 és az YZF-R1M YZF1000D-ként jelenne meg, semmi kétséget nem hagy, hogy az YZF1000W mellett megjelenik a “New model 2023” kitétel. Mindez, ha nem is aláírja, de következtethetünk belőle, hogy a 2015-től piacon lévő, 2020-ban frissített modell generáció lépésének eljött az ideje. Sőt, a Yamahától nemrégiben kiment néhány tervrajz egy olyan top versenytechnikából származó seamless váltóról, ami a korábbiaknál is zökkenőmentesebb váltást tesz lehetővé. Az amerikai motorcycle.com információi szerint a 2023-as modellt októberben fogják bemutatni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »