Éppen az imént meséltem a motoros kollégámnak, hogy van ez a friss felfedezésem, miszerint már olyan is létezik, nemzetközi menj motorral munkába nap. Rácsodálkozása arra engedett következtetni, nem csak az én tájékozatlanságomról van szó, ez itthon tényleg nem egy közismert infó. Szóval van ilyen, de tényleg. Minden június harmadik hétfője, ami idén 20-ra esik. Nálunk fel is merült az első dilemma: nekünk aznap munkahelyi csapatépítő tréningünk lesz a Velencei-tónál. Az ér? Szerintünk nyilvánvalóan igen, úgyhogy rajtunk nem múlik!
Ráadásul nem is egy újkeletű szerveződésről van szó. Az egész egy amerikai vállalat, az Aero Design egy 1989-1991 közötti marketing kampányát lovagolta meg, ami így szólt az elcsépelt szlogen után: Work to Ride – Ride to Work. Ezt követte az első nemzetközi menj motorral munkába nap meghirdetése 1992-ben.
Andy Goldfine, a Ride to Work mozgalom szervezője nyilatkozatában kiemeli, hogy a motorkerékpárok, valamint a robogók jóval kevesebb helyet foglalnak a városokban, mind az utakon, mind a parkolás során, mint az autók. Célja kettős. Egyfelől felhívni a motoros közösségek figyelmét arra, hogy számukra milyen előnyös motorral járni munkába. Másfelől pedig, hogy a döntéshozók és a közvélemény figyelmét is ráirányítsa arra, hogy érdemes a kétkerekű közlekedést támogatniuk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »