Volt egyszer egy tajvani robogó. Mondjuk úgy tereprobogó, vagy éppenséggel adventure scooter, ahogy a Kymco hivatkozik rá. Nem feltétlenül úgy, ahogy a Honda teszi ezt az X-ADV 750-nel, hiszen a 2020-ban bemutatott DTX360-at jóérzésű ember nem viszi el kalandozni, de a megszokottnál valamivel hosszabb rugóút nyújthat némi extra komfortot annak, aki nem tükörsima aszfalton jár dolgozni. Nyújthatna, ha olyan egyszerűen hozzájuthatna a hazai vásárlóréteg. A két kisöccse, a DTX125 és a DTX300 viszont várhatóan már nálunk is kapható lesz.
A DTX125-öt a Honda ADV 150 közvetlen ellenfelének tekinthetjük. Dizájnjában a DTX360-at fogja hozni (alább a képen), ám kisebb blokkjával annál 20 kilóval könnyebb lesz. Versenysúlya így 176 kilogrammban áll meg, amit a 8.750-es fordulaton elérhető 13 lóerőnek kell cipelnie.
A DTX300 276 köbcentis folyadékhűtéses, kétszelepes egyhengerese azonban már 23,1 lóerő leadására lesz képes 7.500-on. Sziluettjében és más paramétereiben egyébként a már futó 360-ashoz fog konvergálni. A varázslat mindkét méretosztály esetében az Euro5 kompatibilitás lesz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »