Egy tök fölösleges, de férfias felelősségvállalást sugárzó vallomással kezdem. Egészen eddig a pillanatig halvány lila fogalmam nem volt arról, hogy az Adidas és a Kawasaki már korrábban is kooperált, hogy brandjeik vásárlásra ösztönző erejét összeadják. Az volt a ZX500, ami a Ninja inspirációjából született. Ekkor még csak 1984-et írunk, két évvel járunk az előtt, hogy a zöld sportmotort véglegesen az istencsászár kategóriába sorolja a Top Gun.
Az egészen biztos, hogy a divatos sportcipő márka újra a Kawasakihoz fordult, hogy az idei évben két modellt mutassanak be. A ZX 5K Boost és a ZX8000 modern cipőátiratok, amiknek tervezői forma- és színvilágukban is a japán sportmotorokat nevezik meg szellemi táplálékul. Nagyon helyes.
A ZX 5K Boost az élesebb formákkal operáló modern átirat. Míg a ZX8000 a retró jegyében született, amely zöld, kék és fehér színkavalkádjával azok érzelmi húrjait pengetik, akiknek ott lógott a falán a ZX-9R poszter úgy ’94 körül. A nosztalgiát és a rajongást azonban sehol nem adják ingyen. Egy gyors keresés eredménye szerint az 5K-hoz úgy ~55 ezer, míg a ZX8000-hez ~40 ezer forint környékén lehet hozzájutni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »