A Nightster a régi 883-asokat hivatott váltani. És a koncepció nem is rossz. Készítettek egy Harley-Davidson szemüvegen keresztül könnyűnek, kecsesnek, már kezesen ügyesnek ható konstrukciót és egy belépőszintűnek becézett, karakteres V2-t csavaroztak bele. Ez igazából ugyanaz a recept, mint 65, 40 vagy 15 évvel ezelőtt, csak most éppen 2022-t írunk.
Frissen mutatkozott be az eredetileg a Harley-Davidson naked motorjába szánt kisebbik Revolution Max blokk. 975 köbcentis, 60 fokos hengerszöget bezáró, folyadékhűtéses V2, ami szakított a régi Harley dogmákkal. És lám, a teljesítményadatokat rögtön büszkén kommunikálja a cég. Mondjuk a 7.500-as fordulaton 89 lóerőn és az 5.000-nél megjelenő 95 Nm forgatónyomatékon tényleg nincs is mit takargatni.
A váz leginkább a Sportster S modelléhez áll közel, koncepciójában is. A blokk itt már rendesen teherviselő elemként jelenik meg, a 11,7 literes tank pedig valójában lekerült az ülés alá. Ez modern szemléletű megoldás. Ezek mellett szinte érthetetlen, hogy akkor már miért nem jutott egy rendes központi rugóstag a motor alá. Megjelentek azonban a menetvezérlő programok, amelyek három állásban befolyásolják a teljesítmény leadását: Road, Sport és Rain beállítások érhetőek el. Nem nehéz kitalálni, hogy mi mire való.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »