Van egy olyan mondás, miszerint ami jó, ahhoz nem szabad hozzányúlni. Vagy legalábbis nem érdemes… Na ez alól mai tesztalanyunk pont kivételt képez. A Nolan N87 zárt bukósisakja ugyanis hat modellév után is annyira jól szerepelt a piacon, hogy igazából semmi nem indokolta lecserélését. Az olasz cégcsoport előre meghatározott termékstratégiája alapján azonban mégis eljött leváltásának ideje – talán elsősorban azért, hogy utódja, az N80-8 már most megfeleljen az új, ECE 22-06 bukósisak szabványnak. A biztonsági szempontok figyelembevétele mellett (ez az ECE 22-06 legfontosabb oka) azonban a mérnökök és marketingesek igyekeztek minden ponton tovább javítani a középkategóriás zárt sisakon. Lássuk hát alapos modellbemutatónkat, amelyet ezúttal egy hosszabb menetpróbával is sikerült összekötni.
Foglaljuk össze pontokba szedve az N80-8 legfontosabb tulajdonságait és fejlesztéseit!
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Moto Morini is egy patinás olasz márka, amely már Kínával kooperál. Az új éra első gépe, az X-Cape pedig több, mint érdekes!
Elolvasom »Az új NT1100 egy egészen figyelemre méltó, klasszikus nagy túramotor. Mindkét változatát egyszerre fogtuk be igen alapos tesztre.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »