Van egy olyan mondás, miszerint ami jó, ahhoz nem szabad hozzányúlni. Vagy legalábbis nem érdemes… Na ez alól mai tesztalanyunk pont kivételt képez. A Nolan N87 zárt bukósisakja ugyanis hat modellév után is annyira jól szerepelt a piacon, hogy igazából semmi nem indokolta lecserélését. Az olasz cégcsoport előre meghatározott termékstratégiája alapján azonban mégis eljött leváltásának ideje – talán elsősorban azért, hogy utódja, az N80-8 már most megfeleljen az új, ECE 22-06 bukósisak szabványnak. A biztonsági szempontok figyelembevétele mellett (ez az ECE 22-06 legfontosabb oka) azonban a mérnökök és marketingesek igyekeztek minden ponton tovább javítani a középkategóriás zárt sisakon. Lássuk hát alapos modellbemutatónkat, amelyet ezúttal egy hosszabb menetpróbával is sikerült összekötni.
Foglaljuk össze pontokba szedve az N80-8 legfontosabb tulajdonságait és fejlesztéseit!
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Moto Morini is egy patinás olasz márka, amely már Kínával kooperál. Az új éra első gépe, az X-Cape pedig több, mint érdekes!
Elolvasom »Az új NT1100 egy egészen figyelemre méltó, klasszikus nagy túramotor. Mindkét változatát egyszerre fogtuk be igen alapos tesztre.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »