Egy előkerült kémfotó tanúsága szerint a Royal Enfield éppen azon dolgozik, hogy előrukkoljon a harmadik Himalayan változattal. Az indiai gyártó az alapkivitelen túl nemrégiben mutatta meg a látványosabb variánst. A scrambler stílushoz igazodó Scram 411-et. Ezúttal pedig az adventure képességek kiemelésére kerül sor.
Az alapok maradnak. Az osztott bölcsőváz, az erőtől duzzadónak annyira azért nem nevezhető 18 kW-os egyhengeres, az elől 21-es, hátul 17-es felnik változatlanok maradnak. Akárcsak a maga egyszerűségében mégiscsak eltalált, dual-sport hagyományokat idéző sziluett.

De a kerekekre úgy tűnik, bütykös gumit húznak. A 200-as és 180-as rugóutak várhatóan 220-ra és 200-ra növekednek, valamint a 22 centis hasmagassághoz jön még egy kevés. Komoly ziccer, de úgy tűnik, tisztességes haspáncélt továbbra is a tulajdonosnak kell kerítenie a motorra. Óh, és a név persze. Két népszerű befutó van. A Royal Enfield Himalayan ADV vagy Rally.

Cimkék:
Összeállt a Suzuki, a Honda, a Yamaha, a Kawasaki és az Eneos, hogy a Gachaco cserélhető akksikat kínálják.
Elolvasom »A bennünk élő amerikai toposzokat meghazudtoló videó Coloradoban készült és azért osztjuk meg, mert szép.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »