Az időnként Koveként is hivatkozott kínai Colove a közelmúltban egy izgalmas négyhengeres blokkot fejlesztett. Elvégre manapság nem látunk ilyet valami gyakran. Négyszáz köbcentis hengerűrtartalom, soros elrendezésű, négyhengeres, rövid löketű blokk. Még leírni is jóleső érzés a mai tucatszámra ömlesztett, optimalizált gyártású sorkettesek között. És, hogy ez pont Kínából jön?
Merthogy úgy néz ki, hogy jön. Megerősített információknak most még híján vagyunk, de a spanyol SoyMotero értesülései szerint a Colove bizony Európába szánja ezt a blokkot. Méghozzá egy sportmotor szíveként, amit 400RR-nek fognak hívni.
A 400RR nem csak színében áll közel a Ducati Panigale V4-hez. Nem én mondom, hogy onnan a forma, hanem a Google képkeresője, ami egy egyszerű csekkolásra sorra dobja fel az olasz űrhajót. De a lényeg attól még igazán szívmelengető. A 400-as blokk 13.500-nál 74 lóerőt, 12.000-nél 44 Nm-t kínál. A motor tömege várhatóan mindössze 160 kiló lesz, a végsebessége valahol 220 kilométer/óra körül.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »