Az időnként Koveként is hivatkozott kínai Colove a közelmúltban egy izgalmas négyhengeres blokkot fejlesztett. Elvégre manapság nem látunk ilyet valami gyakran. Négyszáz köbcentis hengerűrtartalom, soros elrendezésű, négyhengeres, rövid löketű blokk. Még leírni is jóleső érzés a mai tucatszámra ömlesztett, optimalizált gyártású sorkettesek között. És, hogy ez pont Kínából jön?
Merthogy úgy néz ki, hogy jön. Megerősített információknak most még híján vagyunk, de a spanyol SoyMotero értesülései szerint a Colove bizony Európába szánja ezt a blokkot. Méghozzá egy sportmotor szíveként, amit 400RR-nek fognak hívni.

A 400RR nem csak színében áll közel a Ducati Panigale V4-hez. Nem én mondom, hogy onnan a forma, hanem a Google képkeresője, ami egy egyszerű csekkolásra sorra dobja fel az olasz űrhajót. De a lényeg attól még igazán szívmelengető. A 400-as blokk 13.500-nál 74 lóerőt, 12.000-nél 44 Nm-t kínál. A motor tömege várhatóan mindössze 160 kiló lesz, a végsebessége valahol 220 kilométer/óra körül.

Cimkék:
Egy keveset mutató teaser videó segítségével mutatott meg újabb, fontos Hawk 11 részleteket a Honda.
Elolvasom »Ha Európa nem kaphatott ZX-25R-t, akkor majd kap nagyobbat, egészen konkrétan négyszázas ZX-4R sportmotort!
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »