Ahogy a tavalyi évben, úgy idén is érkeztek információk a KTM-et, a Husqvarnát és a GASGAS-t birtokló Pierer Mobility Group befektetők számára készített prezentációjából. Ebből pedig az derül ki, hogy a közeljövőben érkezhet kettő, de tulajdonképpen egy városi elektromos motor. Egészen konkrétan az E-Pilen, valamint az E-Duke.
És elektromos fronton is pont úgy viszonyul majd a Husqvarna egyedi stílusú motorja a KTM nakedjéhez, akár egy benzines Vit- és Svartpilen a hozzá tartozó Duke modellhez. Tehát azonos alapok, különböző kivitelezés. Sőt, akad itt egy harmadik versenyző. Az indiai Bajajjal való együttműködés nyomán a Freeride E LV, egy kicsit gyengébb motorral.
Az elektromos Duke és Pilen egyaránt egy 125-ös városi közlekedő motorkerékpárt hivatott kiváltani. Ennek megfelelően 10 kW-os erőforrással tervezik. Korábban szó volt egy 4 kW-os kivitelről is, de ennek most nincs nyoma. Ahogy a cserélhető akkumulátoroknak sem, holott néhány éve még úgy szólt a fáma. Az akkupakk 5,5 kilowattórás teljesítményű, ami ebben az esetben úgy 100 kilométeres hatótávot jelent.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »