Végül kiderült, hogy mi rejtőzött a Harley-Davidson nagy januári felvezetője mögött. Emlékszünk még? Gyorsabban, messzebbre. Adta volna magát, hogy a Pan America és a Sportster S modellek új változatait takarja 2022 első nagy Harley-Davidson bejelentése. De nem ez történt. A Low Rider S megkapta a Milwaukee Eight 117-es, azaz 1923 köbcentis blokkját, valamint érkezett egy ST kivitel is. Mindkét változat esetében fontos változás, hogy hosszabb rugóstag került a Softail vázba, ami jótékony hatással van a hasmagasságra és az elérhető dőlésszög is megnövekedett 1,3 fokkal.
A Low Rider ST kivitelének stílusát a dél-kaliforniai custom műhelyekből érkező motorokhoz kötik. Az oldaldobozok magasabbra kerültek és keskenyebbek lettek. A kormány feljebb került, de a leglátványosabb változást a vázra szerelt FXRT Sport Glide modellről ismerős fejidom jelenti.
És igen, benne van az audio kivezetés is, így kérhető zenecuccal, ülésből viszont csak egy szóló változatot kapott, mintegy finoman jelezve, hogy ez a motor az agresszív stílusról, nem a romantikus andalgásról szól.
Ameddig az ST kivitel látványos fejidomot kapott, addig az S modellen a korábbi, szolidabb darab virít. Az óracsoportot azonban áthelyezték a tankról a kormányra. Helyén most egy visszafogott fekete konzol, valamint egy FXLRS jelvény díszeleg.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »