Érkezik a Ténéré 700 legterepesebb kivitele, a Raid névre hallgató változat, amely ugyan puhult valamennyit ahhoz képest, amit még a legutóbbi EICMA-n a Yamaha bemutatott, de azért mégis fontos extrákat, kisebb és nagyobb változtatásokat vonultat fel.
Mondjuk a blokk az pont nem ilyen. De még a CP2 kéthengeres is kaphat az előzetes információk szerint egy GYTR fémjelzésű motorvezérlést és masszív igénybevételre tervezett Rekluse kuplungot. De ha másra már nem is, arra azért feltétlen számítunk, hogy a katalógusból lehet majd még rendelni hozzá nagyobb hűtőt, kiegészítő olajhűtőt és más olyan okosságokat, amelyek a prototípuson felbukkantak.
A tank szépen hízik, 16 helyett már 20 liter benzint is bele lehet majd locsolni, és a szabadalmi eljárásból származó grafikákon úgy tűnik, hogy két részből fog állni, két betöltő nyílással. Változásra számíthatunk a futómű terén. 26-27 centis Kayaba szerszámmal már komolyat lehet virítani. Szabad szemmel kiszúrható a rali ülés, a széles off-road lábtartók, a szélesebb műanyag elemek és a vaskos haspáncél.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »