Az ilyesfajta együttállás, közös vállalás nem teljesen idegen a járműipar számára. Pont az üzemanyagcellás technológia fejlesztésére állt össze nemrégiben a Volvo és a Mercedes, de a motorkerékpár ipart sem hagyja hidegen a hidrogén felhasználásának lehetősége. A Kawasaki és a Yamaha jól ráérzett, hogy a hidrogén hajtás pont minden olyan problémát kiküszöbölne, amitől nagyon sokan ódzkodnak az elektromos motorokkal kapcsolatban.
A nagy hatótáv, a viszonylag gyors töltés és a hagyományos motorkerékpárokéhoz hasonló vezethetőség mind súlyos érvek a tüzelőanyag-cellás technológia mellett. Talán a 700 bar nyomás alatt tárolt hidrogént leszámítva. Az azért egy picit para.
Azt még nem tudjuk, hogy milyen szinten tart a Kawasaki és a Yamaha közös projektje, de a kutatás komolyságát azt hiszem kellően jelzi, hogy a hírek szerint a Suzuki, valamint a Honda egyaránt érdeklődik afelől hogy érdemes lenne-e beszállniuk a közös munkába.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »